torek, 12. avgust 2014

SPOZNAVANJE GLASOV V RAZREDU

Vsakič, ko pridem v prvi razred in začnemo s spoznavanjem glasov iščem predmete po stanovanju, razredu, sobah svojih otrok, med pozabljenimi igračami svojih otrok, da jih naberem toliko kot je otrok v razredu. Sedaj sem se odločila, da si naredim kar zbirko predmetov po abecedi. Tile sliki sta sicer vzeti iz neta, jaz še iščem donatorja za škatle, saj me v najboljšem primeru stanejo 50€. Grem po nove čevlje, mogoče pa tam 'nafehtam' 25 enakih škatel. 
Levo pa je abecedna mapa, ki pa jo bom letos koristila že s 3 generacijo otrok. Ta je tudi sicer angleška, saj moja počiva v šoli in ne uspe priti do fotoaparata. Moja je sicer na formatu A3, kamor sem zapisala črko, iz reklam izrezala nekaj sličic, pri katerih se ta glas/črka pojavi in spodaj napisala z besedo. Učenci poimenujejo predmete, povedo kje se nahaja obravnavani glas, prepisujejo besede. Na podoben način potem naredijo tudi v svoj zvezek za domačo nalogo - napišejo mavrično črko in okoli nje nalepijo ali narišejo 5 sličic, kjer se pojavi ta glas/črka - položaj glasu označijo tudi s x. Pod sličico narišejo 3 črtice in če je dani glas na začetku, naredijo x na prvo črtico, če je na sredini, naredijo x na srednjo črtico, če pa je to zadnji glas, pa na zadnjo črtico narišejo x. Če znajo že zapisati besedo za dano sličico, pa naredijo tudi to. Tako je domača naloga še diferencirana.



Ni komentarjev:

Objavite komentar