torek, 20. avgust 2013

PA ZAČNIMO ...

Moja ideja o ustvarjalnem spletnem dnevniku se počasi osvobaja popkovnice. Ja res, ideja se je v meni porajala že kar nekaj časa. Sem učiteljica razrednega pouka in že iz časa študija me spremlja ustvarjalna žilica, ki mi tudi med dopustom ne da miru. Ustvarjam v službi, za moje male nadebudneže, pa tudi doma za svojo dušo. Včasih se je tudi mojima hčerama zdelo zabavno ustvarjati, zdaj pa dvakrat pogledata, če bi se mi pridružili ... najstniki imajo druge prioritete. Rada ustvarjam tudi lutke. Ideje najdem na netu, pa tudi ob obiskih drugih šol, fotografijah kolegic ... menim pa, da ti kar duša zaplapola, ko ti nekdo reče: ''To si pa tako dobro naredila, bom še jaz poskusila. A lahko?'' Rada delim stvari med druge, saj je to potrditev, da nekaj delam dobro. Zato si postrezite ideje ... preoblikujte jih po svoje ... saj vse kar objavim tudi ni zraslo na mojem 'zelniku' ... Obilo užitka v ustvarjanju. Poleg pa se bo našel še kakšen pripomoček, ki ga lahko uporabite pri premagovanju učnih težav.

Ni komentarjev:

Objavite komentar